JellyPages.com

Thursday, July 18, 2013

#KeranaKau

Salam Ramadhan ke9 .. haha. still penuh kan awak, awak dan awak. Saya pun still penuh lagi. kepada kaum-kaum Adam, harap korang-korang semua tak ponteng puasa walaupun hanya satu hari kan ? rugi tau ponteng puasa sebab puasa bulan ramadhan tak kan sama puasa hari-hari lain walaupun korang-korang puasa setahun berturut-turut. ok ? engat tahu apa yang saya pesan. Macam ustazah lah pulakk .Peduli lah. Cita-cita ustazah nih. Apa yang korang tahu kan ? haha

Kerana kau ? haha . tadek Tajuk. pakat tulis je apa yang ada terlintas dekat dalam kepala otak aku.haha
erm. pergi-pergi solat dekat surau tadi dengar annoucement yang besok form 1,2,4,and Lowersix dibenarkan balik . Horrayy .. yang tak terhingga tahu ! punya lah nak balik kan . Last-last boleh balik. engatkan ada sekolah ganti rupe-rupenya tak jadi. mana tak nye nak ambik cuti timekiteorang semua nak exam besar. so, pengetua kesayangan budak-budak tahap buat keputusan yang cuti tuh tak jadi nak ambek dan kamiorang semua tak payah nak busy-busykan diri untuk bangun pagi-pagi hari sabtu untuk pergi ke sekolah.

Nur Atikah ? masyyuukk lah kau , cuti awal dari kiteorang budak-budak tahap ini. weyh kawan. aku duduk dalam kelas macam orang paling bodoh sekali, selamat time usuluddin tadi dekat bilik toturial saja. kalau tak, pergi MB ke bilik kauseling sesorang, uisyhh . susahlah tadek kau kawan. aku sunyi. haha.. mesti kau tengah terbatuk-batuk kan sekarang sebab aku tengah updated pasal kau.. Jangan nak bangga sangat tahu! TIKAH . aku rindu kau ! this is true ! oke ?aku balik tahu besok . tunggu kepulangan aku ! haha

No comments:

Post a Comment